7 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 165
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z tulejką, z dzwignią
Rozwiń więcej danych
77,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS5400008
Dla numeru oe: 211771
79,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
79,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT52459
51,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
51,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22901
Długość [mm]: 164
52,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
52,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSAR001
Otwór o śr [mm]: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
129,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
129,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Długość [mm]: 164, 165
Rozwiń więcej danych
92,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804523
Ciężar [kg]: 0.56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
296,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
296,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu ALFA ROMEO 145 zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu ALFA ROMEO 145 powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie ALFA ROMEO 145 można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.