4 produkty
Wybierz auto
AISCSCEVW02
Ograniczenia producenta: Luk
Materiał: Metal
206,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
206,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30234
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
228,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
228,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL875031
Ciężar [kg]: 0.44
Otwór o śr [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
268,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
268,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWSVW004
126,50
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
126,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu AUDI Q3 II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu AUDI Q3 II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie AUDI Q3 II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.