15 produktów
Wybierz auto
159,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
159,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
370,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
370,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
285,78
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
285,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
270,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
270,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
204,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
204,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
165,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
165,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
225,67
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
225,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
288,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
288,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica tłoka cylindra: 31
582,40
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
582,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.54
Otwór o śr [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
367,20
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
367,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
156,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 31
Wzór otworów/ilość otworów: 3
Rozwiń więcej danych
199,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
199,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31,0
Rozwiń więcej danych
165,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
165,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
208,18
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
208,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
165,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu FORD S-MAX II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu FORD S-MAX II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie FORD S-MAX II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.