52 produktów
Wybierz auto
03562290601078
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 566,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 566,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64092
Średnica [mm]: 190
207,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADL143014
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.649
Rozwiń więcej danych
208,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR350667
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,17 x 20,21
Rozwiń więcej danych
201,82
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
201,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
186,00
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
186,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
222,54
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
222,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000950060
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 15,2x17,3-20n
Rozwiń więcej danych
340,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
340,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951531
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,3x22,3-20n
Rozwiń więcej danych
456,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC008
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
226,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 253,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 253,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
324,80
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
324,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
250,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0286
Profil piasty: 15,08 x 17,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
179,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS1097
Profil piasty: 15,03 x 17,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
275,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828111
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,2 x 23,1
Rozwiń więcej danych
420,46
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
420,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC016
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
183,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
183,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
228,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADL143015
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.1653
Rozwiń więcej danych
265,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143071
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.5
Rozwiń więcej danych
392,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
392,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
467,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
467,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT BRAVO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT BRAVO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT BRAVO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.