55 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 190
304,63
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
304,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 660,44
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 660,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.649
Rozwiń więcej danych
208,88
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
208,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.872
Rozwiń więcej danych
186,97
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
186,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
432,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
432,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.349
Rozwiń więcej danych
265,74
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
265,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,17 x 20,21
Rozwiń więcej danych
202,87
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
202,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 17,35 x 15,03
Rozwiń więcej danych
295,33
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
295,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23,1 x 20
Parametr: 230 dbv
Rozwiń więcej danych
491,25
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
491,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17,4 x 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
324,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
324,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
512,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
512,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23 x 20
Parametr: 215 dbr
Rozwiń więcej danych
403,92
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
403,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.25
Rozwiń więcej danych
336,19
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
336,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,07 x 20,21
Rozwiń więcej danych
359,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
359,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23.2 x 20.3
Rozwiń więcej danych
409,15
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
409,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
223,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
223,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.238
Rozwiń więcej danych
265,60
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
265,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
355,89
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
355,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20n
Średnica [mm]: 200
261,73
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
261,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 15,1x17,3 - 20n
Średnica [mm]: 200
218,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
218,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT BRAVO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT BRAVO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT BRAVO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.