Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
56 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 190
301,70
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
301,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 566,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 566,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.649
Rozwiń więcej danych
206,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
206,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 23 x 20
Parametr: 215 dbr
Rozwiń więcej danych
400,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
400,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23,1 x 20
Parametr: 230 dbv
Rozwiń więcej danych
486,53
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
486,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17,4 x 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
321,42
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
321,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
507,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
507,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
337,65
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
337,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 15,1x17,3 - 20n
Średnica [mm]: 200
216,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
216,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 17,35 x 15,03
Rozwiń więcej danych
293,83
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
293,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20n
Średnica [mm]: 228
284,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
284,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.349
Rozwiń więcej danych
263,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
263,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
352,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
352,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,2 x 23,1
Rozwiń więcej danych
234,61
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
234,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,17 x 20,110
Rozwiń więcej danych
454,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
454,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 6.3
Rozwiń więcej danych
469,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
469,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.25
Rozwiń więcej danych
332,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
332,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17 x 20
Parametr: 190 cp
Rozwiń więcej danych
219,01
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
219,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20x22,8 - 20n
Średnica [mm]: 200
205,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
205,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20n
Średnica [mm]: 200
228,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
228,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT BRAVO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT BRAVO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT BRAVO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.