46 produktów
Wybierz auto
FASFT64092
Średnica [mm]: 190
207,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADL143014
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.649
Rozwiń więcej danych
201,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03562290601078
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 566,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 566,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
215,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100235
Profil piasty: 20x22,8 - 20n
Średnica [mm]: 200
205,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100234
Profil piasty: 15,1x17,3 - 20n
Średnica [mm]: 200
216,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100246
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20n
Średnica [mm]: 228
284,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
212,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT64129
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
339,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950060
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 15,2x17,3-20n
Rozwiń więcej danych
347,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143064
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.384
Rozwiń więcej danych
338,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92FIFI04
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
507,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
507,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
219,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
219,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAW959961
Profil piasty: 23,1 x 20
Parametr: 230 dbv
Rozwiń więcej danych
486,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
486,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
544,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
544,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801984
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,17 x 20,21
Rozwiń więcej danych
325,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143026
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.494
Rozwiń więcej danych
346,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 253,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 253,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962288
Profil piasty: 17,4 x 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
321,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
321,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0286
Profil piasty: 15,08 x 17,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
179,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT BRAVO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT BRAVO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT BRAVO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT BRAVO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.