29 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.044
Rozwiń więcej danych
206,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
206,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 15,3 x 17,4 - 20n
Średnica [mm]: 200
237,71
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
237,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym, z siłownikiem sprzęgła
434,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
434,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
525,16
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
525,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17,4 x 14,8
Ciężar [kg]: 13.07
Rozwiń więcej danych
1 104,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 104,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
342,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
342,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.9
Rozwiń więcej danych
596,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
596,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
212,43
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
212,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
477,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
477,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17 x 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
454,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
454,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
214,43
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
214,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 17,4 x 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
321,10
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
321,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
231,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
231,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
461,48
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
461,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
757,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
757,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
432,20
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
432,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.994
Rozwiń więcej danych
315,78
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
315,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,1x22,6-20n
Rozwiń więcej danych
374,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
374,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
392,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
392,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT PANDA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT PANDA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT PANDA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT PANDA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT PANDA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.