37 produktów
Wybierz auto
RYMJT1732029
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20
Rozwiń więcej danych
494,08
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
494,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
769,59
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
769,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
416,07
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
416,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000943007
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
4 085,60
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
4 085,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW963065
Profil piasty: 20 x 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
617,64
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
617,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR915518
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
263,87
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
263,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
234,18
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
234,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
724,47
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
724,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,28
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
521,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,47
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
429,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
634,13
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
634,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323109
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
726,63
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
726,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
534,92
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
534,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950970
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
593,34
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
593,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64143
Średnica [mm]: 220
507,57
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
507,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT7427029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
409,73
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
409,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339602000800
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 383,87
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
3 383,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2589
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19.8 x 16.9
Rozwiń więcej danych
402,66
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
402,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT120790
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20-17n
Rozwiń więcej danych
421,35
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
421,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF391
Ilość zębów: 17
Średnica zewnętrzna [mm]: 221
454,72
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
454,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD ECOSPORT II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD ECOSPORT II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD ECOSPORT II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD ECOSPORT II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD ECOSPORT II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.