16 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
861,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
861,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 9.434
Rozwiń więcej danych
684,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
684,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.3 x 21
Rozwiń więcej danych
617,97
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
617,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,6 x 22
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
642,04
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
642,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 397,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 397,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 061,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 061,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23.1x29.2
Rozwiń więcej danych
696,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
696,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 260
830,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
830,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24 x 21
Rozwiń więcej danych
1 939,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 939,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
796,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
796,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 20.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 418,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
2 418,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
630,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
630,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 22
Profil piasty: 21,27x24,55-22n
Rozwiń więcej danych
750,18
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
750,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
2 515,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
2 515,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 30001-00q3k s1
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
762,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
762,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 20.43
Rozwiń więcej danych
2 166,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
2 166,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu OPEL MOVANO B jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie OPEL MOVANO B musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu OPEL MOVANO B sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu OPEL MOVANO B zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. OPEL MOVANO B ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.