4 produkty
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
866,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
866,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
872,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
872,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
665,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
665,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
826,54
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
826,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PORSCHE CAYMAN 987c jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PORSCHE CAYMAN 987c musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PORSCHE CAYMAN 987c sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PORSCHE CAYMAN 987c zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PORSCHE CAYMAN 987c ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.