Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do SAAB 9-5 I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
VALEO
SACHS
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 951 018

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 240

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

571,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

571,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 3014 33

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

777,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

777,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 3014 34

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

830,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

830,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła VALEO 845125

Ilość zębów: 14

Profil piasty: 22 x 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 743,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 743,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgieł VALEO 837501

Ilość zębów: 14

Ciężar [kg]: 18.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 362,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 16.10

2 362,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła VALEO 835125

Ilość zębów: 14

Profil piasty: 22 x 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 781,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 781,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 3014 09

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

489,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

489,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 835 201

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 228

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

536,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

536,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-5 I

Sprzęgło do samochodu SAAB 9-5 I

Sprzęgło samochodu SAAB 9-5 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SAAB 9-5 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie SAAB 9-5 I?

W trakcie użytkowania samochodu SAAB 9-5 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie SAAB 9-5 I

Kończące się sprzęgło samochodu SAAB 9-5 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SAAB 9-5 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.