88 produktów
Wybierz auto
03562290601005
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 397,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 397,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835050
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 327,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 327,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601084
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 426,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 426,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183071
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 17.995
Rozwiń więcej danych
900,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
900,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350845050
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 240 x 160
Rozwiń więcej danych
1 311,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 311,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112368
Profil piasty: 23 x 26 - 23n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
383,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950606
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
518,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
518,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950070
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
505,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
505,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624303434
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
658,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
658,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600001300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 467,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 467,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826059
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,47 x 23,28
Rozwiń więcej danych
426,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
426,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW008
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
693,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
693,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120393
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
396,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624312609
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
727,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
727,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110368
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
718,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
718,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516130369
Profil piasty: 21,6 x 24,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
898,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
898,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC054
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
438,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
438,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832155
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
583,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
583,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990014
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
606,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
606,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SEAT ALHAMBRA I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT ALHAMBRA I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT ALHAMBRA I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT ALHAMBRA I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT ALHAMBRA I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.