Powiadom mnie o dostępności

Chłodnice powietrza (intercoolery) do PORSCHE CAYENNE I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
438,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Aluminium, Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem, Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzą...
516,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodn...
307,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
355,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
530,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Automatyczna skrzynia biegów, Strona zabudowy: z ...
375,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm, Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem, Materiał żeber ch...
248,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Wysokość [mm]: 292, Ciężar [kg]: 3.81, Materiał: Aluminium, Rodzaj ch...
486,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 62, Szerokość [mm]: 295, Wysokość [mm]: 288, Materiał: Aluminium
816,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
545,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodn...
443,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 50, Szerokość [mm]: 290, Wysokość [mm]: 288, Jakość/Klasa: Easy Fit
514,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 50, Szerokość [mm]: 277, Wysokość [mm]: 288
399,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wersja: produced by BEHR, Długość sieci [mm]: 287, Szerokość sieci [...
734,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Intercooler w samochodzie PORSCHE CAYENNE I

W silnikach aut PORSCHE CAYENNE I, w których zastosowano doładowanie, obecna jest chłodnica powietrza doładowującego, czyli intercooler. Funkcją tego elementu jest chłodzenie powietrza sprężonego, zanim trafi ono do cylindrów silnika. Celem jest zwiększenie gęstości powietrza, która wzrasta wraz ze spadkiem temperatury. Gęstsze powietrze zapewnia wyższą efektywność spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, a zatem wyższą moc, którą silnik spalinowy jest w stanie wygenerować.

Zasada działania chłodnicy powietrza w pojazdach PORSCHE CAYENNE I

Intercooler stosowany w samochodach PORSCHE CAYENNE I korzysta z powietrza atmosferycznego jako medium chłodzącego. Pobiera on sprężone powietrze doładowujące i wychładza je, następnie dostarczając do kolektora ssącego. Intercooler w aucie PORSCHE CAYENNE I jest umieszczony w miejscu gwarantującym dobry dostęp do powietrza atmosferycznego, co niestety wiąże się z ryzykiem jego uszkodzenia przez kamienie z jezdni czy też zabrudzenia. Intercooler jest także wysoce narażony na uszkodzenia w przypadku wszelkiego rodzaju kolizji z udziałem przodu pojazdu.

PORSCHE CAYENNE I – kiedy dokonać wymiany intercoolera na nowy?

Intercooler stosowany w samochodzie PORSCHE CAYENNE I z reguły nie wymaga wymiany z powodu zużycia eksploatacyjnego. Niekiedy może jednak potrzebować wyczyszczenia, gdyż zanieczyszczenia obniżają wydajność jego pracy. Jedynym powodem konieczności wymiany chłodnicy powietrza na nową jest uszkodzenie mechaniczne, które wbrew pozorom zdarza się dość często (ze względu na lokalizację). Intercooler wymienia się po stwierdzeniu jego nieszczelności, powodującej nieprawidłową pracę silnika – np. wyczuwalnie słabsze przyspieszenie.