15 produktów
Wybierz auto
Producenci
MALCI19000S
Długość sieci [mm]: 740
Szerokość sieci [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
407,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCI20000S
Długość sieci [mm]: 680
Szerokość sieci [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
312,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC646134
Grubość [mm]: 40
Szerokość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
228,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 680 x 175 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
303,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG351319204790
294,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350817637
Wysokość [mm]: 740
Ciężar [kg]: 3.46
Rozwiń więcej danych
612,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
612,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA0370180001
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
259,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC630003
Długość sieci [mm]: 740
Szerokość sieci [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
212,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT55576
Wymiary radiatora: 740 x 176 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
249,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0420180002
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wymiary radiatora: 586x187x40
Rozwiń więcej danych
304,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 40
Szerokość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
320,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
246,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
246,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
219,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 740 x 176 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
351,39
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
351,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 40
Szerokość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
275,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
W silnikach aut RENAULT MASTER II, w których zastosowano doładowanie, obecna jest chłodnica powietrza doładowującego, czyli intercooler. Funkcją tego elementu jest chłodzenie powietrza sprężonego, zanim trafi ono do cylindrów silnika. Celem jest zwiększenie gęstości powietrza, która wzrasta wraz ze spadkiem temperatury. Gęstsze powietrze zapewnia wyższą efektywność spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, a zatem wyższą moc, którą silnik spalinowy jest w stanie wygenerować.
Intercooler stosowany w samochodach RENAULT MASTER II korzysta z powietrza atmosferycznego jako medium chłodzącego. Pobiera on sprężone powietrze doładowujące i wychładza je, następnie dostarczając do kolektora ssącego. Intercooler w aucie RENAULT MASTER II jest umieszczony w miejscu gwarantującym dobry dostęp do powietrza atmosferycznego, co niestety wiąże się z ryzykiem jego uszkodzenia przez kamienie z jezdni czy też zabrudzenia. Intercooler jest także wysoce narażony na uszkodzenia w przypadku wszelkiego rodzaju kolizji z udziałem przodu pojazdu.
Intercooler stosowany w samochodzie RENAULT MASTER II z reguły nie wymaga wymiany z powodu zużycia eksploatacyjnego. Niekiedy może jednak potrzebować wyczyszczenia, gdyż zanieczyszczenia obniżają wydajność jego pracy. Jedynym powodem konieczności wymiany chłodnicy powietrza na nową jest uszkodzenie mechaniczne, które wbrew pozorom zdarza się dość często (ze względu na lokalizację). Intercooler wymienia się po stwierdzeniu jego nieszczelności, powodującej nieprawidłową pracę silnika – np. wyczuwalnie słabsze przyspieszenie.