19 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP201677
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX210220
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MALTSE10
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB174534
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080015
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY6148210003
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT80039
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873335
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046332070
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333330
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADG072109
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10460
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV40720322
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2586
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009107271
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830335
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA33102242
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS3080
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.