21 produktów
Wybierz auto
Nr art: 05261830080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV64501
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451WS2537
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV37720004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040132375
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0426BA501
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS10327
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873230
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA80932375
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128265
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042281928265
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080024
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080031
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04696405501
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV37720002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0493ADC47206
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADC47218
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830230
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3041
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MITSUBISHI L200 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI L200 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI L200 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.