72 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009309331
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479109896
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY16148210014
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009309551
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333784
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830278
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV64501
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV37720004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046331570
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873278
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2528
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2537
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2603
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MITSUBISHI kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.