29 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210403
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830317
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV22720151
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873328
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333706
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY11148210006
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2609
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAC73385
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830328
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10277
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP501471
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080042
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYCZWCT001A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADB117216
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT 5008 I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 5008 I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 5008 I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.