Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do PEUGEOT EXPERT II

35 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Kolor: zielony, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
33,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, średnic...
28,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 52.3, Wysokość [mm]: 25.6, Ciężar [kg]: 0.01
30,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
30,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: zielony
17,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 600, 5000, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Gwint zewn. [mm]: 12, Kolor: zielony...
40,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: zielony, alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 9001-923, Ilość podłączonych styków: 2
35,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
72,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 20 mm, Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: zielony
16,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
23,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilo...
47,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 89422 02020, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: czuj...
26,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:...
43,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Kolor: zielony, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość ...
40,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, średnica obudowy [mm]: 20, Kolor obudowy: zielony
33,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – PEUGEOT EXPERT II

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT EXPERT II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT EXPERT II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

PEUGEOT EXPERT II – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT EXPERT II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.