42 produktów
Wybierz auto
04703400123
Dla numeru oe: 1351qe
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
81,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
166,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
166,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 464
172,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
172,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
19,12
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
19,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
18,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,88
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 32
Rozwiń więcej danych
37,65
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
37,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
87,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
16,03
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
16,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłod. oleju skrz. biegów do obud. reg. pł. chł./chł.ol.
33,07
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
33,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
16,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 406
170,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
170,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.4
121,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
121,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
242,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
242,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
187,25
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
187,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
190,16
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
190,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
46,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
167,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
167,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400114
Dla numeru oe: 1343jx
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
31,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
31,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052685
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
143,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
143,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT EXPERT II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT EXPERT II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.