41 produktów
Wybierz auto
04703400123
Dla numeru oe: 1351qe
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
73,65
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
73,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.228
Rozwiń więcej danych
41,86
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
41,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
27,26
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
27,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,29
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,01
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.392
Masa [g]: 392
56,55
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
56,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61460
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
132,96
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
132,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,16
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400119
Dla numeru oe: 1351rf
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
227,06
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
227,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 492
97,87
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400114
Dla numeru oe: 1343jx
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,45
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,32
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
25,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.4
120,20
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
120,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT EXPERT II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT EXPERT II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.