55 produktów
Wybierz auto
Nr art: MEY16148210014
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03356PT009309551
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510210147
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 05261830317
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479207064
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830252
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009107131
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10416
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2602
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY16148210008
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT80129
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82187
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: BLUADN17261
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040122261
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV46720031
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042116148990011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873254
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873252
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873550
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT KANGOO I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT KANGOO I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT KANGOO I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.