92 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040132510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042230929318
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009107551
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109896
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040129318
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS1023612B1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040131539
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP109245
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042230932510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040134762
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04211009190017
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333640
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040139142
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080045
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080077
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYECTVW000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080070
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080022
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1193100100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SEAT CORDOBA I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SEAT CORDOBA I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SEAT CORDOBA I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.