27 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009309331
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042230929318
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479109896
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040129318
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333784
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830278
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905020
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873278
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYECTVW000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82050
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82103
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1193101400
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333650
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2581
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82128
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2607
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2579
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2605
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SKODA FABIA I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SKODA FABIA I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SKODA FABIA I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.