28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107481
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873323
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830161
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830323
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333255
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046332650
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046332640
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX211050
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080036
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040134672
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873161
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY30148210004
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADT37226
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080030
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3068
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82194
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP502912
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET0905052
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA821009
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie TOYOTA HILUX kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie TOYOTA HILUX nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie TOYOTA HILUX są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.