Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury płynu chłodzącego do LANCIA DELTA I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: niebieski
27,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1338A5, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC,...
19,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Rezystancja [Ohm]: 327, 2055, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Rozmiar kluc...
42,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA

Czujnik temperatury płynu chłodzącego do samochodu LANCIA DELTA I – aby silnik pracował prawidłowo

Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu LANCIA DELTA I. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego w samochodzie LANCIA DELTA I – co powoduje awarię?

Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie LANCIA DELTA I jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.

Jakie są objawy niesprawnego czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie LANCIA DELTA I?

Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu LANCIA DELTA I. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.