Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do BMW 7 E38

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0171

Ciężar [kg]: 0.08

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0169

Ciężar [kg]: 0.164

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu FEBI BILSTEIN 23740

Ciężar [kg]: 0.164

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

40,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90813

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

45,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ESEN SKV 20SKV601

Ciężar [kg]: 0.36

42,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu SWAG 20 92 3740

Ciężar [kg]: 0.164

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710171

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Średnica [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710005

Temperatura otwarcia [°c]: 97

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu FEBI BILSTEIN 23739

Ciężar [kg]: 0.08

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierścienia uszczelniającego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710115

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Średnica [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 27.06

76,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E38

Obudowa termostatu do samochodu BMW 7 E38

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 7 E38 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie BMW 7 E38

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.