5 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 328
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
144,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
144,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
60,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
60,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
80,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
80,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
96,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
96,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW X5 E53 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.