7 produktów
Wybierz auto
KAM7710003
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
154,60
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
154,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1414500400
Temperatura otwarcia [°c]: 70
82,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20992101
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
805,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
805,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP503138
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Rozwiń więcej danych
54,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
54,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,56
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
78,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,95
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Rozwiń więcej danych
64,32
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
64,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW X5 E70 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.