6 produktów
Wybierz auto
KAM7710003
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
156,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
156,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20992101
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
820,65
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
820,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20990177
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
121,17
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
121,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP504050
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
54,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
54,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503138
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Rozwiń więcej danych
54,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
54,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW X5 E70 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.