7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
6 produktów
Wybierz auto
FEB186484
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
343,18
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
343,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710150
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,72
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
66,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
71,43
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
71,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCH004
60,23
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
60,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCH015
132,25
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
132,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1314500100
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
71,50
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
71,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie JEEP oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.