Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do OPEL VECTRA C

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

31,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ciężar [kg]: 0.62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 14.03

177,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem

98,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Tworzywo sztuczne

104,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

68,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

45,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

206,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

206,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Materiał: Aluminium, termoplast

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

720,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 14.03

720,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL VECTRA C

Obudowa termostatu do samochodu OPEL VECTRA C

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL VECTRA C oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie OPEL VECTRA C

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.