8 produktów
Wybierz auto
TOP638775
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
71,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262934977
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
94,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723355
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
93,65
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
93,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710248
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134977
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
83,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710181
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
49,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710233
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58012
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
110,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie PEUGEOT 301 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.