7 produktów
Wybierz auto
0510670057
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
84,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992031
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Długość [mm]: 171
Rozwiń więcej danych
158,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
158,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC55432
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
256,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
256,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1114508300
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
79,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81793
Temperatura otwarcia [°c]: 87
103,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479110352
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
87,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03615
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
85,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SEAT TOLEDO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.