6 produktów
Wybierz auto
MCA03615
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
85,38
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
85,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710190
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
66,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
67,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710262
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
86,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
86,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710008
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
101,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
101,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114512300
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
120,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
120,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SEAT TOLEDO III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.