6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
84,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
84,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03615
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
80,56
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
80,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710262
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
79,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710008
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710190
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
65,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
65,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SEAT TOLEDO III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.