14 produktów
Wybierz auto
0510670057
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
76,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP109346
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
165,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114508300
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
78,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992031
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Długość [mm]: 171
Rozwiń więcej danych
155,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479110352
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
84,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
84,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114507900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
155,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
155,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP109890
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
217,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
217,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03615
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
84,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
84,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
128,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81793
Temperatura otwarcia [°c]: 87
102,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710011
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
175,25
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
219,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710012
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
80,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710019
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
164,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
164,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW GOLF IV oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.