Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW

86 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
84,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodzenie: z dwoma złączami termoprz...
95,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodzenie: z dwoma złączami termoprz...
167,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
81,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
84,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodze...
104,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/ch�...
118,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
106,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
145,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
105,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami, z uszczelnieniem
98,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
194,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przełącznik: z termoprzełącznikiem, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z t...
126,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujn...
180,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 113, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnie...
1 405,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 85, Rodzaj koprusu: z obudową
92,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodze...
205,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Prze...
237,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Obudowa termostatu do samochodu VW

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.