8 produktów
Wybierz auto
23,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
144,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
144,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
99,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
99,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421629
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
92,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
92,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
65,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
65,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI A1 GB ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI A1 GB to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.