25 produktów
Wybierz auto
24,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Cpp-vw-009
58,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
31,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421504
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
40,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
239,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
104,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421624
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
148,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
148,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010268
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
23,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010319
Strona zabudowy: Z lewej, przedział silnikowy
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
266,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
66,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
66,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.971
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
293,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
293,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052864
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
206,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
206,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054071
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
330,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010507
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
41,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
41,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, przedział silnikowy, oś przednia
62,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
153,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI Q2 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI Q2 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.