36 produktów
Wybierz auto
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
81,06
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
81,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
129,01
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
129,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
96,35
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
96,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,63
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,60
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
92,57
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
92,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054530
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
101,28
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
101,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054821
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
250,05
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
263,22
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
263,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052591
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
81,46
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
81,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053054
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,09
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
138,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 69
103,67
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
103,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,27
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
21,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM083
23,76
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
82,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
82,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
76,34
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204352
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
120,95
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
120,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 4 F36 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 4 F36 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.