37 produktów
Wybierz auto
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
17,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052592
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,28
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
89,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
95,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
126,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
95,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
50,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
80,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
251,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
69,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
151,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
151,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
152,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
152,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
127,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
127,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 380
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
90,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
39,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
39,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.