34 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
59,56
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
59,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 380
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
94,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
94,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
100,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
100,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
96,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
61,51
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,09
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
159,97
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
159,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
305,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
305,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,30
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
135,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
97,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
97,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
86,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054530
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
111,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
111,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054821
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
254,62
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
254,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
276,86
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
276,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT053054
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
139,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
139,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054531
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
144,20
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
144,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.