64 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202169
Ciężar [kg]: 0.371
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
185,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 519 710
90,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 315
Szerokość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
127,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052356
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
40,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053285
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
407,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP502856
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
62,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
84,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028031
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
55,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV639
73,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV245
Strona zabudowy: Góra
147,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV246
Strona zabudowy: Na dole
89,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV247
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.38
84,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201277
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
95,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20946516
Długość [mm]: 290
Materiał: Tworzywo sztuczne, epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20944603
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Długość [mm]: 283
Rozwiń więcej danych
114,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33100779
Ciężar [kg]: 0.38
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
144,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
95,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 7 E65/E66/E67 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 7 E65/E66/E67 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.