68 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 519 710
90,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
90,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 315
Szerokość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
126,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052356
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202169
Ciężar [kg]: 0.371
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
182,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
42,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
42,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503156
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Ogrzewanie/chłodzenie: Ze złączem termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
97,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053285
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
483,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
483,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
14,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054435
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
239,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201277
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
93,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV245
Strona zabudowy: Góra
147,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV261
Strona zabudowy: Na dole
77,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201285
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
101,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
101,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052877
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
160,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420527
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
90,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
90,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA30019
Ciężar [kg]: 0.191
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
38,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 290
Ciężar [kg]: 0.272
Rozwiń więcej danych
80,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.152
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
85,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 7 E65/E66/E67 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 7 E65/E66/E67 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.