13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
36,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
36,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20946488
Długość [mm]: 300
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
108,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
72,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
72,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420011
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
60,55
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
60,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,57
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
54,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV745
Ciężar [kg]: 0.18
38,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
38,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV241
Ciężar [kg]: 0.36
66,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
66,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
39,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM085
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
45,06
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
45,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 300
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
110,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
110,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
37,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220030
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
45,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
45,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E86 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E86 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.