89 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
93,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
101,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
101,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
152,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
152,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
79,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
160,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
101,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
101,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
41,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052770
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,97
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
87,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 92
21,99
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
21,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
109,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
19,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
19,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
18,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
18,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028122
Ciężar [kg]: 0.212
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
68,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
68,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
10,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,30
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
135,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
23,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.