93 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
150,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
100,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
100,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201293
Strona zabudowy: Góra
131,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
150,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053302
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
134,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
134,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM015
Długość [mm]: 192
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
23,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
23,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
84,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 470
Szerokość [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
96,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
156,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 17127540127
Strona zabudowy: Góra
98,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945281
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
101,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM012
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.