Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
MET2421088
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
19,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
19,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052946
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
38,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010427
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
83,96
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII278
91,95
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
91,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052675
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CHEVROLET LACETTI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CHEVROLET LACETTI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.