61 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 565
68,02
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406489
Dla numeru oe: 254112e101
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
60,58
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
60,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
37,71
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,06
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
33,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052078
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,41
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
37,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 296
40,24
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
40,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054659
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
66,40
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
66,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421046
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
110,71
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
110,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421708
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
101,17
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
101,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421777
Strona zabudowy: W srodku z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
212,94
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
212,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 330
55,07
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
55,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
67,34
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
67,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
111,20
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
111,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
122,93
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
122,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,64
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406458
Dla numeru oe: 25411a5850
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
15,97
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
15,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
59,19
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421242
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
92,48
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
92,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
30,13
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99812
Materiał: Metal
Masa [g]: 245
42,86
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
42,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.