Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
GAT054659
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
66,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
66,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421046
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,23
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
109,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421723
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
66,49
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
66,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406427
Dla numeru oe: 256712a150
23,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
23,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420957
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
52,12
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
52,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
79,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
79,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI ELANTRA IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.