Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
42 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 249
36,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
36,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
38,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,50
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
84,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 296
40,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
39,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
73,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
73,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
113,20
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
113,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
24,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
24,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
154,68
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
154,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
119,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
119,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Przewód układu chłodzącego: Wyjście chłodnica silnika
122,79
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
122,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
35,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
120,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
120,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Metal
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
312,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
312,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
40,51
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
40,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.016
42,67
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
42,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
43,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
216,93
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
216,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie KIA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie KIA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.