20 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 296
40,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
40,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054601
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
82,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406489
Dla numeru oe: 254112e101
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
66,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
66,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.47
108,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
108,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421688
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Przewód układu chłodzącego: Wyjście chłodnica silnika
118,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
118,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421708
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
99,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
99,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
24,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII226
80,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
80,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
119,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
119,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052078
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
65,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
65,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
144,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
144,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
142,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
142,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 508
66,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
66,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
121,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
121,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
29,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054109
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
80,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
80,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
71,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
71,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421725
Strona zabudowy: Z lewej na dole
112,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
112,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie KIA SPORTAGE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie KIA SPORTAGE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.