46 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 249
36,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
38,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 296
40,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052078
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054601
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421688
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Przewód układu chłodzącego: Wyjście chłodnica silnika
122,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
122,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010332
Materiał: Metal
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
312,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2421777
Strona zabudowy: W srodku z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
216,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
216,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
24,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
24,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421708
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
103,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 508
66,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.016
44,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
44,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.015
22,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
22,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406458
Dla numeru oe: 25411a5850
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
13,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
13,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
40,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
40,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
154,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
154,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421721
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
106,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
106,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO40C0300OYO
35,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
60,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
60,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421052
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
62,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
62,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie KIA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie KIA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.