7 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
37,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487190054510
Kształt: Płaski
Materiał: Papier
13,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
43,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85408
Ciężar [kg]: 0.057
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
12,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421028
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
67,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421027
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
97,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL OMEGA B ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL OMEGA B to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.