Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 3008 II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

41,63

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

41,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

17,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

17,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

3RG 80163

3RG80163

Materiał: Tworzywo sztuczne

33,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

33,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową

Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej

79,95

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

79,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.84

Masa [g]: 840

64,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

64,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 2.5

Kształt: Kształt o

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

9,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

9,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY CPP-PE-007

NTYCPPPE007

36,68

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

36,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.157

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

33,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

71,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

72,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

72,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

72,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

72,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.157

Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,19

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

61,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008 II

PEUGEOT 3008 II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 3008 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 3008 II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 3008 II

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 3008 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.