69 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,38
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,75
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
76,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420248
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,44
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
46,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,89
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400054
Dla numeru oe: 6466cl
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
44,29
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
44,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400081
Dla numeru oe: 1343ke
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
35,19
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
35,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400168
Dla numeru oe: 1317s5
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
46,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
46,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
56,19
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
56,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420247
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,46
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,88
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
64,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
64,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052606
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
81,35
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
81,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,44
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
50,81
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV605
50,26
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT015
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Numer seryjny: Bpp-ct-015
38,49
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPE007
37,03
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
37,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,76
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
39,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
41,12
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
16,03
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
16,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 3008 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 3008 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.