53 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
97,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
97,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 119
Wersja: Pompa acqua
21,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
73,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420225
Opcja wyposażenia: Ohne steckverschluß
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,50
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
87,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
60,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61442
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
69,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61936
46,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61381
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
37,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 399
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
69,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61376
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
247,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
247,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61382
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
68,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61375
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
24,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
34,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
72,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
57,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61003
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
72,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV220369
Strona zabudowy: Na dole
242,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
242,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.578
Rozwiń więcej danych
98,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 763
Rozwiń więcej danych
139,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
139,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT BOXER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT BOXER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.