47 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
84,67
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
84,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 119
Wersja: Pompa acqua
21,28
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
21,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61376
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
237,58
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
237,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV220369
Strona zabudowy: Na dole
260,35
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
260,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 399
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
69,17
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
69,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400055
Dla numeru oe: 1343jp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
204,62
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
204,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Specyfikacja: Part 2
48,37
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
48,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61375
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
24,13
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
24,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61936
43,96
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,36
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
11,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400264
Dla numeru oe: 6466jj
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
51,40
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
51,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400206
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
129,97
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
129,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,04
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
78,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305180
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
75,38
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052571
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
134,67
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
134,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61374
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
83,83
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
83,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
56,77
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
161,96
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
161,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,03
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
54,47
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
54,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT BOXER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT BOXER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.