48 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
84,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
84,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
54,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
54,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
161,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
161,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 763
Rozwiń więcej danych
139,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
139,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180709
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
67,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
67,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420238
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
85,10
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420329
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
246,58
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
246,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421304
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
273,57
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
273,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT61440
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
59,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
59,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
72,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
72,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
59,70
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
33,78
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400206
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
118,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
118,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61374
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
83,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
83,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61442
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
72,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
72,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
11,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
73,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.578
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT BOXER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT BOXER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.